PR MEBLE -tanie i dobre – polski producent – sklep meblowy

UWAGA! Z przykrością informujemy iż czas realizacji może się wydłużyć z powodu dużej ilości zamówień. 

Zapisz się do newslettera i zyskaj rabat na pierwsze zakupy!

Własny Transport

Potrzebujesz pomocy?

FAQs

Tutaj znajduję się zbiór najcześciej zadawanych pytań

Oczywiście, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję „Zakupy bez rejestracji”. Nadal otrzymasz stosowne maile, o realizacji zamówienia!

Koszt dostawy w całym kraju wynosi 150 zł

Kierowca nie ma obowiązku wniesienia mebla.

Czas realizacji jest do 15 dni roboczych

Jeżeli chcesz wykonać przelew tradycyjny, pamiętaj aby w tytule wpisać imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia oraz nr zamówienia – wszelkie te informacje dostaniesz od nas mailowo, po zakupie.

Transport gabarytowy wiąże się z tym że jest „wiązany”, tzn. że kierowca ma zaplanowane X punktów, często oddalone od siebie o wiele km. W związku z tym zawsze informujemy wcześniej kupującego o widełkach czasowych w których pojawi się dostawca. Niestety nie ma możliwości manipulacji godzinami dostawy, ponieważ zaburzyło by to całą planowaną trasę i towary dotarłyby z opóźnieniem do każdego kolejnego klienta na trasie.

W sklepie PR MEBLE zapłacisz za pośrednictwem szybkich płatności, dostarczanych przez firmę PayU, która oferuje płatność błyskawiczną dla większości Polskich banków, oraz płatność Blik oraz RATALNĄ . Oprócz tego, udostępniamy również opcję za pobraniem – płatności u kierowcy w momencie dostarczenia towaru.

Kontakt z naszym biurem obsługi klienta jest możliwy za pośrednictwem emaila –kontakt@prmeble.com.pl  oraz pod numerem telefonu 696 821 418

Skontaktować można się od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600.

Masz 14 dni na wykonanie zwrotu, nie podając przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar w takim przypadku musi do nas wrócić oryginalnie zapakowany oraz w nienaruszonym stanie

Staramy się aby dostarczone do klientów produkty były wolne od wad, czasami niestety zdarzy się sytuacja w której niestety produkt może być uszkodzony. Bez obaw! skontaktuj się z naszym biurem klienta za pośrednictwem maila – reklamacje@prmeble.com.pl lub kontakt@prmeble.com.pl opisz swój problem i dołącz zdjęcia przedstawiające wady. Jak najszybciej rozwiążemy ten problem!

 Nasz sklep zastrzega sobie, zgodnie z Polskim prawem, 14 dni na rozpatrzenie i poinformowanie o tym klienta.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży, ponosisz jedynie koszty odesłania do nas produktu.