PR MEBLE -tanie i dobre – polski producent – sklep meblowy

Potrzebujesz pomocy?

FAQs

Tutaj znajduję się zbiór najcześciej zadawanych pytań

Oczywiście, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję “Zakupy bez rejestracji”. Nadal otrzymasz stosowne maile, o realizacji zamówienia!

Koszt dostawy w całym kraju wynosi 150 zł

Kierowca nie ma obowiązku wniesienia mebla.

Czas realizacji jest do 15 dni roboczych

Jeżeli chcesz wykonać przelew tradycyjny, pamiętaj aby w tytule wpisać imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia oraz nr zamówienia – wszelkie te informacje dostaniesz od nas mailowo, po zakupie.

Transport gabarytowy wiąże się z tym że jest “wiązany”, tzn. że kierowca ma zaplanowane X punktów, często oddalone od siebie o wiele km. W związku z tym zawsze informujemy wcześniej kupującego o widełkach czasowych w których pojawi się dostawca. Niestety nie ma możliwości manipulacji godzinami dostawy, ponieważ zaburzyło by to całą planowaną trasę i towary dotarłyby z opóźnieniem do każdego kolejnego klienta na trasie.

W sklepie PR MEBLE zapłacisz za pośrednictwem szybkich płatności, dostarczanych przez firmę PayU, która oferuje płatność błyskawiczną dla większości Polskich banków, oraz płatność Blik oraz RATALNĄ . Oprócz tego, udostępniamy również opcję za pobraniem – płatności u kierowcy w momencie dostarczenia towaru.

Kontakt z naszym biurem obsługi klienta jest możliwy za pośrednictwem emaila –kontakt@prmeble.com.pl  oraz pod numerem telefonu 696 821 418

Skontaktować można się od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600.

Masz 14 dni na wykonanie zwrotu, nie podając przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar w takim przypadku musi do nas wrócić oryginalnie zapakowany oraz w nienaruszonym stanie

Staramy się aby dostarczone do klientów produkty były wolne od wad, czasami niestety zdarzy się sytuacja w której niestety produkt może być uszkodzony. Bez obaw! skontaktuj się z naszym biurem klienta za pośrednictwem maila – reklamacje@prmeble.com.pl lub kontakt@prmeble.com.pl opisz swój problem i dołącz zdjęcia przedstawiające wady. Jak najszybciej rozwiążemy ten problem!

 Nasz sklep zastrzega sobie, zgodnie z Polskim prawem, 14 dni na rozpatrzenie i poinformowanie o tym klienta.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży, ponosisz jedynie koszty odesłania do nas produktu.