Potrzebujesz pomocy?
FAQs
Tutaj znajduję się zbiór najcześciej zadawanych pytań
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Oczywiście, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję “Zakupy bez rejestracji”. Nadal otrzymasz stosowne maile, o realizacji zamówienia!
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy w całym kraju wynosi 150 zł
Czy jest możliwość wniesienia mebla do mieszkania?
Kierowca nie ma obowiązku wniesienia mebla.
Jaki jest czas realizacji?
Czas realizacji jest do 15 dni roboczych
Na jaki numer konta dokonać wpłaty?
Jeżeli chcesz wykonać przelew tradycyjny, pamiętaj aby w tytule wpisać imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia oraz nr zamówienia – wszelkie te informacje dostaniesz od nas mailowo, po zakupie.
W jakich godzinach przyjedzie dostawca i czy mogę je zmienić?
Transport gabarytowy wiąże się z tym że jest “wiązany”, tzn. że kierowca ma zaplanowane X punktów, często oddalone od siebie o wiele km. W związku z tym zawsze informujemy wcześniej kupującego o widełkach czasowych w których pojawi się dostawca. Niestety nie ma możliwości manipulacji godzinami dostawy, ponieważ zaburzyło by to całą planowaną trasę i towary dotarłyby z opóźnieniem do każdego kolejnego klienta na trasie.
Jakie są dostępne formy płatności?
W sklepie PR MEBLE zapłacisz za pośrednictwem szybkich płatności, dostarczanych przez firmę PayU, która oferuje płatność błyskawiczną dla większości Polskich banków, oraz płatność Blik oraz RATALNĄ . Oprócz tego, udostępniamy również opcję za pobraniem – płatności u kierowcy w momencie dostarczenia towaru.
W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Kontakt z naszym biurem obsługi klienta jest możliwy za pośrednictwem emaila –kontakt@prmeble.com.pl oraz pod numerem telefonu 696 821 418
W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Skontaktować można się od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600.
Ile mam czasu na zwrot?
Masz 14 dni na wykonanie zwrotu, nie podając przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar w takim przypadku musi do nas wrócić oryginalnie zapakowany oraz w nienaruszonym stanie
Zamówiony towar posiada wady, jak mam to zgłosić?
Staramy się aby dostarczone do klientów produkty były wolne od wad, czasami niestety zdarzy się sytuacja w której niestety produkt może być uszkodzony. Bez obaw! skontaktuj się z naszym biurem klienta za pośrednictwem maila – reklamacje@prmeble.com.pl lub kontakt@prmeble.com.pl opisz swój problem i dołącz zdjęcia przedstawiające wady. Jak najszybciej rozwiążemy ten problem!
Ile czasu sklep PR MEBLE ma na rozpatrzenie mojej reklamacji/zwrotu?
Nasz sklep zastrzega sobie, zgodnie z Polskim prawem, 14 dni na rozpatrzenie i poinformowanie o tym klienta.
Z jakimi kosztami wiąże się skorzystanie z prawa o odstąpienie umowy zawartej na odległość?
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży, ponosisz jedynie koszty odesłania do nas produktu.