PR MEBLE -tanie i dobre – polski producent – sklep meblowy

Sposoby płatności

Umożliwiamy kilka wygodnych sposobów płatności za zakupy:

  • płatność przy odbiorze gotówką za pobraniem
    Po złożeniu zamówienia przystępujemy od razu do jego realizacji. Płatność odbywa się dopiero przy dostarczeniu mebla pod wskazany przez Państwo adres (gotówką wraz z pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru). To proste i bezpieczne rozwiązanie przy e-zakupach, by nie obawiać się “kupowania kota w worku”! 🙂
  • płatność przelewem
    Jeśli jesteście Państwo zwolennikami przelewów tradycyjnych lub płatności kilka dni po złożeniu zamówienia, wystarczy w Koszyku wybrać opcję “Płatność przy odbiorze” i poinformować nas o przedpłacie mailowo na adres kontakt@prmeble.com.pl. W odpowiedzi podamy dane do przelewu, a czas wysyłki zamówienia liczony będzie od dnia zaksięgowania wpłaty (wtedy też oznaczymy zamówienie jako “opłacone”). Jeśli w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia nie dostaniemy informacji o przedpłacie, za wybraną przez Państwa formę płatności uznamy płatność przy odbiorze.
  • płatności elektroniczne PayU
    To najlepsza opcja dla tych z Państwa, którzy płatność za zakupy lubią mieć szybko “z głowy”! 🙂 Przy wyborze płatności elektronicznych następuje przekierowanie do wybranego banku, by dokonać płatności. Czas wysyłki zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty – w przeciwnym razie zamówienie zostaje anulowane.
  • płatność ratalna PayU Raty
    Mebel od zaraz bez względu na stan portfela? Zakupy na raty w Payu to same korzyści: kredyt bez wychodzenia z domu, jasne zasady i rata dopasowana do Państwa możliwości! Wystarczy dodać towary do Koszyka, a po wybraniu formy płatności na raty złożyć e-Wniosek. W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępnia dokumentację kredytową w wersji elektronicznej, z którą następnie należy się zapoznać, zaakceptować na stronie e-Wniosku i potwierdzić swoją tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji danych Bank poinformuje nas o możliwości wydania zamówionego mebla! 🙂 
  • BLIK
    Mogą korzystać klienci banków, które połączyły z nim swoje systemy informatyczne oraz przenośne aplikacje bankowe. Transakcje realizowane są w aplikacjach bankowych, które pozwalają płacącemu uzyskać jednorazowy kod do potwierdzenia zgody na obciążenie swego konta, podczas gdy akceptant (sklep, punkt usługowy itp.) jest obsługiwanym przez agenta rozliczeniowego. Każdy kod jednorazowy jest unikalną kombinacją 6 cyfr i jest ważny przez 2 minuty, po tym czasie aplikacja pobiera kolejny kod.

  • PayPo i Twisto
    Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia, po sprawdzeniu produktów i po stwierdzeniu, że Ci pasują, bez zamrażania swoich środków. Świat zakupów przed PayPo nie był tak wygodny i bezpieczny. Teraz kupujesz Po prostu bardziej smart.

Dostawa

Po złożeniu zamówienia niezwłocznie potwierdzamy jego otrzymanie, wysyłając e-maila z numerem zamówienia i jego podsumowaniem. Jednocześnie, zgodnie z zasadami wybranej przez Państwa płatności, zabieramy się do realizacji! 🙂

 

By zamówione meble odbyły szczęśliwą drogę pod wskazany przez Państwa adres, proponujemy najlepsze rozwiązanie:

  • dostawę transportem PRMEBLE lub współpracującą firmą transportową
    Towar dostarczamy pod każdy wskazany adres na terenie całej Polski – niezależnie, czy jest to dom, mieszkanie, czy lokal użytkowy! Niektóre modele dostępne są także z możliwością wniesienia.

 

Bardzo ważna jest dla nas bezpieczna i szybka dostawa! Dlatego też, podczas odbioru towaru (w obecności kierowcy) prosimy o sprawdzenie, czy produkt lub jego opakowanie nie posiada uszkodzeń. Następnie prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru towaru u kierowcy.


Czas wysyłki podany jest przy każdym wybranym przez Państwa produkcie. Czas wysyłki nie jest tożsamy z czasem realizacji zamówienia! W przypadku wyboru większej ilości modeli zamówienie realizujemy zgodnie z najdłuższym podanym czasem oczekiwania – zawsze jednak kontaktujemy się z Klientem, by dogadać ewentualne szczegóły i ustalić przewidywany termin dostawy 🙂 Dodatkowo, kilka dni przed doręczeniem, kontaktuje się z Państwem bezpośrednio również kierowca!


Jeśli chcielibyście Państwo sprawdzić stan swojego zamówienia, zapytać o możliwość zmiany lub termin dostawy, zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem telefonu 696 821 418 lub mailowo na adres kontakt@prmeble.com.pl